Mali Hizmetler Müdürlüğü
Anasayfa > Müdürlükler > Mali Hizmetler Müdürlüğü
Figan Yıldırım
Mali Hizmetler Müdür V.
Mali Hizmetler Müdürlüğü 5393 Sayılı Belediye Kanunu ve 5018 Sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu hükümleri uyarınca, Belediye’ye ait mali iş ve işlemlerin yürütülmesini, mali kayıtların tutulmasını, gelirlerin tahsili ile giderlerin hak sahiplerine ödenmesi işlemlerini yürütür.
Karabağlar ilçesinde yaşayan vatandaşlarımıza insan odaklı, şeffaf ve erişilebilir bir şekilde hizmet etmek öncelikli amaçlarımızdandır.
Müdürlüğümüzde Muhasebe Kesin Hesap ve Raporlama Birimi, Gelir Tahakkuk ve Takip Birimi bulunmaktadır.
Mali Hizmetler Müdürlüğünün Görevleri
- Belediyeye ait gelirlerin ve alacakların ilgili mevzuat hükümlerine göre tahsilini sağlamak,
- Para ve parayla ifade edilebilen değerleri, emanetleri, teminatları almak, saklamak ve zamanı geldiğinde de ilgililere iade etmek,
- Gelirlerin artırılması yönünde çalışmalar yapmak
- Mali işlemlere ilişkin kayıtların usulüne uygun, saydam ve erişilebilir bir şekilde tutulmasını sağlamak,
- Muhasebeye ait defter, kayıt ve belgeleri ilgili mevzuatında belirtilen sürelerle muhafaza etmek ve denetime hazır bulundurmak,
- Mali işlemlere ait bilgi ve raporları, Bakanlığa, ilgili kamu idarelerine, Başkanlığa ve yetkili kılınmış diğer mercilere mevzuatta belirtilen sürelerde düzenli olarak vermek,
- İdarenin mülkiyetinde veya kullanımında bulunan taşınır ve taşınmazlara ilişkin icmal cetvellerini düzenlemek
- Malî kanunlarla ilgili diğer mevzuatın uygulanması konusunda üst yöneticiye ve harcama yetkililerine gerekli bilgileri sağlamak ve danışmanlık yapmak.
- Vatandaşlarımızın yapacakları mali iş ve işlemleri E- Devlet ve kurumsal web sitemiz aracılığı yapmalarını sağlamak ve bu uygulamaları geliştirmek.
İletişim :
Telefon : 414 78 40
Faks : 414 78 61
Mail : malihizmetler@karabaglar.bel.tr